فروشگاه مبل کلاسیک سامی مبل
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

 تاج مبل استیل یکی از مهمترین و اصلی ترین خصوصیات و‌ ویژگی های مبل‌های استیل یا سلطنتی ، تاج آن‌ها می‌باشد. تاج مبل استیل به راحتی قابل تشخیص بوده و زمان طولانی برای طراحی و ساخت و اجرای آن نیاز است و همین ویژگی نیز موجب متمایز شدن مبلمان استیل از سایر انواع مبل ها می‌شود. تاج مبلمان استیل و‌ پایه های آن بسیار بلند است و این مسئله موجب شده تا این مبل ها برای آپارتمان‌ها و خانه‌هایی که سقف و ارتفاع کوتاهی دارند، مناسب نمی‌باشد. مبل استیل و مبل نیمه استیل چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟ مبلمان سلطنتی استیل و نیمه استیل گاهی تقریبا شکل مشابهی دارند و به همین دلیل اغلب با یکدیگر اشتباه  گرفته می شوند.

 همان طور که پیشتر نیز گفتیم، مبلمان استیل یا سلطنتی به صورت ۹ نفره تولید شده و به فروش می‌رسدند. درحالیکه  مبل های نیمه استیل و مبل های راحتی با تاج کم ارتفاع تر به صورت ۷ نفره تولید شده و به بازار عرضه می‌شوند. همچنین جنس چوبی که در مبل های نیمه استیل استفاده  می‌شود، نسبت به چوب مورد استفاده در مبل های استیل یا سلطنتی سبک تر است و طرح منبت کاری آن ها نسبتاً ساده‌تر می‌باشد و همین موضوع موجب کم هزینه تر بودن مبل‌های نیمه استیل نسبت به مبل های تمام استیل یا سلطنتی شده است. شما می‌توانید برای خرید مبل استیل ملایر به صورت حضوری و یا آنلاین به فروشگاه‌های ارائه دهنده انواع مبلمان مراجعه نمایید.

مبل استیل یا نیمه استیل؟ کدامیک بهتر است؟ مبل های استیل یا سلطنتی جزو مبل های گران قیمت با کیفیت و طراحی منحصر به فرد هستند که فضای مجللی به خانه‌ها می‌دهند. طراحی مبل‌های استیل با سبک طراحی سنتی آمیخته شده است و اغلب در آن از چوب طبیعی با رنگ‌های طلایی و نقره‌ای استفاده می‌شود. همه این موارد موجب شده است که مبل کلاسیک سامی مبل، انتخاب کاملاً متفاوتی برای خانه‌ها و فضاهای لوکس باشد.  





:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: